6 Ocak 2010 Çarşamba

BENİ ISITIYORSUN!

BENİ ISITIYORSUN!
Onca benzerinin arasında gözüm sana takılmıştı. Sanki bana gülümsüyordun. Kendimi sana bakmaktan, sana dokunmaktan alıkoyamıyordum. Elimi sana uzatsam sıcaklığım seni eritecek sandım bir anda. İri beyaz bedenin soğuğu anımsatıyordu.

Yusyuvarlak bedenin üst üste duran iki büyük kartopu gibiydi. En güzeli hâlâ gülümsüyordun.

Sıcaklığın karşında kucaklayıp kavramak istedim tüm bedenini avucumda. Elimi sana uzatıp, kar beyazı bedenini kavradım, sımsıkı. Sıktıkça erimiyor, ısıtıyordun.

Tezgâhta duran satıcıya;

"Bu sevimli kardan adam kaç lira?" diye fiyatını sordum.

Fiyatın ne olursa olsun sen benim olacaktın.

Şimdi çalışma masamın bir köşesinde tüm sıcaklığınla her an bana gülümsüyorsun... Üşüteceğine ısıtıyorsun…

Yener Balta, 5.1.2009

Hiç yorum yok: